prosím čekejte...

FAQ

Kam všude rozvážíme? Jaká je minimální objednávka? Lze reklamovat zboží? Do kdy je třeba udělat objednávku? Kdy k Vám dorazí nákup? Jak platit? Jak je to se zálohovanými obaly? Všechny odpovědi i další časté otázky se dozvíte právě tady.

 

Průvodce nakupováním

Vybíráte

Registrace? Není potřeba. Nakupujte v klidu i bez ní.

Minimální výše objednávky? Tu naštěstí nemáme.

Chcete zboží hned zítra? Pak pošlete objednávku ještě dnes a nejpozději do 13. hodiny.

Tápete? Poraďte se s námi na telefonním čísle +420 728 938 554. Každý všední den od 8:00 do 18:00 a v sobotu od 8:00 do 12:00.

Něco není skladem? Opět vyťukejte telefonní číslo +420 728 938 554 a my vám řekneme, kdy to bude zase k mání.

Expirace? V den doručení obdržíte vše čerstvé - ráno převzaté přímo od dodavatele. Chlazené zboží jako mléčné výrobky, uzeniny či vejce pak mají expiraci 2 - 6 dní. Přesné datum expirace najdete vždy viditelně označené na produktu.

Platíte

Kartou online? Nejlepší možný způsob.

Kartou kurýrovi? Zatím to nejde, bohužel.

Hotově kurýrovi? V bankovkách zvířené viry tomu nepřejí.

Stravenkami? Bohužel, ale pracujeme na tom.

Doručujeme

Kam všude? Praha, Kladno a okolí. Pro jistotu ale zadejte své PSČ do mapy a hned budete vědět, jestli bydlíte v našem rajónu.

Kdy dorazíme? Stihnete-li odeslat objednávku do 13. hodiny, můžete kurýra očekávat následující den mezi 13:00 a 17:00 nebo 17:00 a 22:00. Ještě vám napíšeme SMS s předpokládaným časovým úsekem a kontaktem na kurýra.

Doprava zdarma? Při nákupu nad 1000,- Kč

Vracíte

Zálohované obaly? Při další objednávce je předejte kurýrovi, který vám vyplatí zálohu.

Co s nimi bude? Skleněné nádoby vrátíme dodavateli, který je vymyje a vrátí do oběhu. Papírové obaly poputují k recyklaci a vznikne z nich třeba toaletní papír nebo obal na vajíčka. A také pro plastové obaly - pokud je dodavatel znovu nevyužije - najdeme uplatnění. Třeba taková dlaždice s příměsí recyklovatelného plastu je daleko odolnější než dlaždice betonová, věděli jste to? Zkrátka dohlédneme, aby žádný obal nepřišel nazmar.

Výše zálohy? Ta se liší - podle typu obalu.

Plastová nádoba 0,5 l - 9 Kč
Plastová nádoba 1 l - 10 Kč
Papírový kornout (0,2 l) - 2 kč
Papírový kornout ( 0,3 l) - 3 kč
Skleněná nádoba 0,2 l - 9 Kč
Skleněná nádoba 0,5 l - 12 Kč
Skleněná nádoba 0,75 l - 12 Kč
Skleněná nádoba 1 l - 14 Kč
Karáskova skleněná láhev (0,33l) - 2 Kč

Hlásíte

Reklamaci? Určitě si vše zkontrolujte hned při předávce a případné nedostatky nám zavolejte na telefonní číslo +420 728 938 554 každý všední den od 8:00 do 18:00 a v sobotu od 8:00 do 12:00.

Vrácení zboží? Samozřejmě pouze nepoužitého. Takže třeba látkový pytlík - možná jeho vzor na monitoru vypadal jinak než ve skutečnosti. Chápeme a paní Renata s vámi vše vyřeší telefonicky na čísle +420 702 097 235 každý všední den od 8:00 do 18:00 a v sobotu od 8:00 do 12:00.

Storno? Že vy jste zapomněli, že přítelkyně jablečnou šťávu nerada? Se stornem nebo částečným stornem vám pomůže paní Renata na telefonním čísle +420 702 097 235. Každý všední den od 8:00 do 18:00 a v sobotu od 8:00 do 12:00.

Něco nedorazilo? Ale né! Moc se omlouváme. Nezlobte se a hned prosím zavolejte na číslo +420 728 938 554, abychom vše neprodleně napravili (každý všední den od 8:00 do 18:00 a v sobotu od 8:00 do 12:00)..

Pochvalu či výtku? Rádi si poslechneme zpětnou vazbu - pozitivní i negativní. Napište ji prosím paní Renatě na email r.konvalinkova@radobynadoby.cz.