Kam všude rozvážíme? Jaká je minimální objednávka? Lze reklamovat zboží? Do kdy je třeba udělat objednávku? Kdy k Vám dorazí nákup? Jak platit? Jak je to se zálohovanými obaly? Všechny odpovědi i další časté otázky se dozvíte právě tady.
Registrace? Není potřeba. Nakupujte v klidu i bez ní.
Minimální výše objednávky? Tu naštěstí nemáme.
Chcete zboží hned zítra? Pak pošlete objednávku ještě dnes a nejpozději do 13. hodiny.
Tápete? Poraďte se s námi na telefonním čísle +420 728 938 554. Každý všední den od 8:00 do 18:00 a v sobotu od 8:00 do 12:00.
Něco není skladem? Opět vyťukejte telefonní číslo +420 728 938 554 a my vám řekneme, kdy to bude zase k mání.
Expirace? V den doručení obdržíte vše čerstvé - ráno převzaté přímo od dodavatele. Chlazené zboží jako mléčné výrobky, uzeniny či vejce pak mají expiraci 2 - 6 dní. Přesné datum expirace najdete vždy viditelně označené na produktu.
Kartou online? Nejlepší možný způsob.
Kartou kurýrovi? Zatím to nejde, bohužel.
Hotově kurýrovi? V bankovkách zvířené viry tomu nepřejí.
Stravenkami? Bohužel, ale pracujeme na tom.
Kam všude? Praha, Kladno a okolí. Pro jistotu ale zadejte své PSČ do mapy a hned budete vědět, jestli bydlíte v našem rajónu.
Kdy dorazíme? Stihnete-li odeslat objednávku do 13. hodiny, můžete kurýra očekávat následující den mezi 13:00 a 17:00 nebo 17:00 a 22:00. Ještě vám napíšeme SMS s předpokládaným časovým úsekem a kontaktem na kurýra.
Doprava zdarma? Při nákupu nad 1000,- Kč
Zálohované obaly? Při další objednávce je předejte kurýrovi, který vám vyplatí zálohu.
Co s nimi bude? Skleněné nádoby vrátíme dodavateli, který je vymyje a vrátí do oběhu. Papírové obaly poputují k recyklaci a vznikne z nich třeba toaletní papír nebo obal na vajíčka. A také pro plastové obaly - pokud je dodavatel znovu nevyužije - najdeme uplatnění. Třeba taková dlaždice s příměsí recyklovatelného plastu je daleko odolnější než dlaždice betonová, věděli jste to? Zkrátka dohlédneme, aby žádný obal nepřišel nazmar.
Výše zálohy? Ta se liší - podle typu obalu.
|
|
|
Reklamaci? Určitě si vše zkontrolujte hned při předávce a případné nedostatky nám zavolejte na telefonní číslo +420 728 938 554 každý všední den od 8:00 do 18:00 a v sobotu od 8:00 do 12:00.
Vrácení zboží? Samozřejmě pouze nepoužitého. Takže třeba látkový pytlík - možná jeho vzor na monitoru vypadal jinak než ve skutečnosti. Chápeme a paní Renata s vámi vše vyřeší telefonicky na čísle +420 702 097 235 každý všední den od 8:00 do 18:00 a v sobotu od 8:00 do 12:00.
Storno? Že vy jste zapomněli, že přítelkyně jablečnou šťávu nerada? Se stornem nebo částečným stornem vám pomůže paní Renata na telefonním čísle +420 702 097 235. Každý všední den od 8:00 do 18:00 a v sobotu od 8:00 do 12:00.
Něco nedorazilo? Ale né! Moc se omlouváme. Nezlobte se a hned prosím zavolejte na číslo +420 728 938 554, abychom vše neprodleně napravili (každý všední den od 8:00 do 18:00 a v sobotu od 8:00 do 12:00)..
Pochvalu či výtku? Rádi si poslechneme zpětnou vazbu - pozitivní i negativní. Napište ji prosím paní Renatě na email r.konvalinkova@radobynadoby.cz.